به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت‌الاسلام حسین‌زاده طی گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان‌های کشور امسال اعزام سفیران کریمه با محدودیت‌هایی مواجه بوده و در استان قم و پنج استان اصفهان، یزد، مازندران، زاهدان و لرستان این اعزام‌های صورت گرفته است.

وی افزود: برای هر استان دو خادم و یک روحانی به عنوان سفیران کریمه اعزام شده‌اند تا برنامه‌های مختلف را با هماهنگی همدیگر انجام دهند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: متبرکاتی که کاروان‌های سفیران کریمه با خود به عنوان هدایا و متبرکات به استان‌‌ها برده‌اند شامل جعبه هدایای ویژه متبرکات، قاب فرش‌های متبرک، نگین‌های متبرک، تندیس‌های ویژه فاطمی، قرآن کریم، کارت هدیه نقدی، چادر های متبرک، ست حجاب و نبات و نمک متبرک است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های سفیران کریمه در سه محور تجلیل از گروه‌های جهادی فعال در حوزه کرونا، تجلیل از خانواده‌های شهدای سلامت و خدمت و مدافعان سلامت و تکریم از کادر درمانی، پزشکان و پرستاران است.

مسئول اعزام سفیران کریمه یادآور شد: حضور در دفاتر نمایندگی‌های ولی فقیه در استان‌ها، حضور در برنامه‌های زنده شبکه‌های استانی و حضور در بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های کاروان های سفیران کریمه است.