به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، خادمان موکب کریمه اهل‌بیت(س) قبل از آغاز خدمت به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، با حضور در عتبات عالیات، ائمه اطهار(ع) را در آن مشاهد مشرفه زیارت کردند.

خادمان موکب عمود ۱۰۸۰، صبح روز سه‌شنبه بعد از زیارت امام‌زاده سید محمد(ع)، فرزند امام هادی علیه‌السلام و برادر امام حسن عسکری علیه‌السلام، به سامرا رفتند و آن دو امام همام را زیارت کردند.

بعد از ظهر روز سه شنبه نیز کاروان موکب آستان بانوی کرامت با حضور در کاظمین، امامان کاظم و جواد علیهماالسلام را زیارت کردند.

همچنین، زیارت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در روز چهارشنبه، برنامه دومین روز زیارتی خادمان موکب ۱۰۸۰ بود. بعد از آن، خادمان با حضور در کوفه، ضمن انجام اعمال مسجد کوفه، قبور مطهر مسلم بن عقیل، هانی بن عروه و میثم تمار را زیارت کردند.

بر اساس این گزارش، حضور در شهر کربلا و زیارت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین و حضرت اباالفضل علیهماالسلام آخرین برنامه زیارتی خادمان در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه بود.

گفتنی است، خادمان موکب حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام بعد از دوره زیارت سه‌روزه مشاهد مشرفه و گرفتن اذن خدمت برای خادمی از زائران اهل بیت(ع)، مفتخرند تا روز اربعین حسینی، به‌صورت تمام‌وقت در خدمت زائران پیاده امام حسین علیه‌السلام باشند.(t1)