به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های ظهر امروز با حضور در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی اربعین، از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین بازدید کرد.

رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه در حاشیه بازدید خود با مدیران موکب حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت‌وگو و از خدمات خادمان این موکب تقدیر کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی و مدیر موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) طی سخنانی با بیان اینکه رویکرد اصلی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها انجام فعالیت‌های فرهنگی است، اظهار کرد: خدام در این موکب تلاش می‌کنند تا عطر و بوی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برای همگان ملموس باشد.

وی از تلاش خادمان کمیته فرهنگی موکب حرم بانوی کرامت در راستای برگزاری آیین های مذهبی با حضور سخنرانان و مداحان برجسته یاد کرد و گفت: برپایی محافل قرآنی، اعزام سفیران کریمه به مواکب عراقی و ارتباط با عتبات مقدس عراق از جمله اقدامات انجام شده است.

گفتنی است، آیت‌الله اعرافی در حاشیه بازدید خود در برنامه اربعینی رادیو معارف نیز حضور یافت و در مورد اربعین به ایراد سخن پرداخت.