به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سعیدی در پیامی فرارسیدن سالروز تشکیل  بسیج مستضعفان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«وَاَعِدُّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ و مِن رِباطِ الخَیل

بسیج سرفراز که با درایت و ابتکار حکیمانه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی قدس سره الشریف شکل گرفت، پرافتخارترین نهاد مردمی ارزشی در کشور عزیزمان بوده و خواهد بود، نهادی که از دل جامعه روییده و اینک به‌عنوان الگویی بی‌بدیل بر دل دیگر آزادمردان جوامع اسلامی نشسته است. خداوند بسیج را به‌عنوان صادرکننده فرهنگ انقلاب اسلامی سرلوحه‌ای برای مقاومت و استقلال در عراق، سوریه، یمن و سایر کشورهای ایستاده در برابر استکبار قرار داده که مصداق بارز عون مظلوم و خصم ظالم باشد.

شکی نیست که آرامش، آسایش و پایداری امروزمان را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستیم که به برکت روحیه جهادی‌شان مفسر واقعی واژه ایثار هستند.

اکنون در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی جا دارد از هر ظرفیتی برای اعتلای هرچه بیشتر این ارتش مردمی که در اوج ساده زیستی پر از صفا و صمیمیت و ایثار و گذشت است استفاده شود، تا ظرفیت‌های بی‌نظیر جوانان بسیجی به‌عنوان عاملی مهم و مؤثر در برون‌رفت از مشکلات موجود در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی آزاد گردیده  و پیمودن مسیر انقلاب در تمام عرصه‌های مهم و حیاتی پر اقتدارتر صورت پذیرد.

این‌جانب ضمن طلب علو درجات برای امام راحل رضوان‌الله تعالی علیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز جمهوری اسلامی ، فرارسیدن هفته بسيج مستضعفان و تقارن آن با هفته مبارک وحدت  را به تمام بسيجيان آزاده و ايثارگر تبریک گفته و از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توفیق روزافزون همه عزیزان را درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی از ایزد متعال خواستارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سید محمد سعیدی

امام‌جمعه و تولیت آستان مقدس قم»