به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار شهردار منطقه ۷ قم که در سالن محراب صورت پذیرفت بابیان این‌که کسانی که در کسوت خدمت به زائران بانوی کریمه اهل‌بیت(ع) هستند باید زیبنده جایگاه مسئولیتی خود باشند، اظهار داشت: روایات نصوص ثقلین به ما می‌آموزد که عناوین دارای حدود و حقوق است، تا جایی که در موارد متعدد نقل‌شده است که در مراجعه به امام معصوم برخی که خود را شیعه معرفی می‌کردند، ائمه هدی عنوان ادعایی آن‌ها را به « مُحب» تغییر می‌دادند که این مواجهه امام معصوم به ما می‌آموزد که عناوین دارای ظرفیت و حدود خاصی است.

امام‌جمعه قم با تأکید بر این‌که تضعیف مسئولان شهری پسندیده نیست، گفت: اگر در مواردی ضعف‌هایی مشاهده می‌شود و تذکر به مسئولان داده می‌شود، این تذکر از باب راهنمایی و حراست از حدود حوزه خدمت مسئولان است.

همچنین مجید متین فر طی سخنانی در ابتدای این دیدار به برخی از معضلات و مشکلات منطقه ۷ شهرداری قم اشاره کرد و گفت: بهبود و مناسب‌سازی رفت‌وآمدهای زائران حرم مطهر از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری است.

متین فر از آغاز اجرای فاز ۵ پروژه عمار و یاسر به‌منظور تسهیل ترافیک سنگین خیابان‌های اطراف حرم مطهر خبر داد و اظهار داشت: در مسیر این پروژه ۱۳۶ واحد مسکونی قرارگرفته که برای تملیک آن تأمین اعتبار لازم صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه ۷ قم با اشاره به اهمیت همکاری مردمی در اجرای موفق و زودهنگام این پروژه ابراز داشت: سهولت در رفت‌وآمد و افزایش عمومی رفاه حال شهروندان موضوعی است که به دنبال اجرای این پروژه میسر خواهد شد.