به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ متن پیام آیت الله سید محمد سعیدی بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۶ آذر یادآور بیداری و هوشیاری دانشجویان عزیز در برابر استکبار و حکومت سرسپرده طاغوت و روسیاهی مدعیان دروغین آزادی و حقوق بشر است.
دانشجویان از اثرگذاران در مسیر رشد و بالندگی جامعه هستند و حضور پررنگ آنان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی،سیاسی و اجتماعی با روحیه پرسشگری می تواند آینده کشور را همچنان در مسیر رشد و تعالی حفظ کرده و تقویت نماید.
این اثرگذاری و نقش آفرینی موجب شده که طی چهل سال عمر افتخار آفرین این انقلال دشمنان قسم خورده، همواره نسبت به این قشر از جامعه که در آینده عهده دار مسئولیت های مهم و کلیدی در کشور خواهند بود، طمع داشته و تلاش کنند آنها را در مسیر اهداف شوم خود قرار دهند.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تعالیم آن برگرفته از معارف ناب قرآن و عترت می باشد، عنوان حقیقی دانشجو به کسی اطلاق می شود که با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی، توسل به ولی عصر سلام الله علیه، تأسی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله العالی و تلاش در مسیر زنده نگه داشتن یاد و سیره شهدا در سنگر های علم و دانش حضوری خیره کننده داشته باشند.
ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان این مرز و بوم، در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از خداوند متعال موفقیت دانشجویان در سنگر خدمت به کشور عزیزمان را خواستارم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم
سید محمد سعیدی