به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هم‌زمان با دهه بصیرت حلقه‌های معارفی با محوریت «بصیرت و ابعاد مختلف آن» در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای بانوان برگزار می‌شود.

در روزهای شنبه در نوبت عصر حلقه معارفی «عوامل بصیرت از دیدگاه نهج‌البلاغه و امام علی علیه‌السلام» از ساعت ۱۶:۴۵ با سخنرانی خانم میر امام از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله برای بانوان برپا می‌شود.

حلقه معارفی «ولایت‌فقیه از دیدگاه امام خمینی (ره)» در نوبت صبح روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۰:۳۰ ویژه بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار خواهد شد.

سخنرانی این حلقه معارفی را خانم اخوت از اساتید و کارشناسان حوزه علمیه خواهران بر عهده‌ دارند.

همچنین در نوبت عصر روزهای پنجشنبه حلقه معارفی «نگرش علمی و کاربردی به مسئله حجاب و عفاف» به‌ صورت تخصصی از سوی خانم الهی پور برای بانوان تبیین خواهد شد.

هدف از برگزاری حلقه معارفی «حجاب و عفاف» برای بانوان تبیین ابعاد مختلف حجاب و عفاف و بررسی رویداد تاریخی کشف اجباری حجاب از سوی حکومت منحوس پهلوی است.

لازم به ذکر است، رواق کودک و نوجوان نیز در ایام دهه بصیرت با برنامه‌هایی به همین مناسبت میزبان کودکان و نوجوانان زائر و مجاور آستان بانوی کرامت خواهد بود.