به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تکریم کارکنان خدوم آن‌هم اگر خادم آستان قدسی بانوی کرامت باشد از مرام کریمان و نشانی برای صداقت خدمت است.

مسئول اداره رفاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گفت‌وگویی در همین باره از اقدام اخیر این اداره در اکرام خادمان بازنشسته حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت و تصریح داشت: این اقدام با عنایت آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و همکاری معاونت پشتیبانی و منابع انسانی شکل‌گرفته است.

معصوم بیگی با اشاره به آغاز طرح پایش سلامت ویژه بازنشستگان از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تعداد خادمان بازنشسته حرم مطهر را ۱۴۶ نفر عنوان کرد و گفت: پیش‌ازاین خدمات ضروری و در شأن خادمان بازنشسته حرم مطهر ارائه نشده و خادمانی که ۳۰ سال با عشق خدمت کرده‌اند از مزایا و کمک‌های رفاهی محروم بوده‌اند.

 مسئول اداره رفاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به توصیه اکید آیت‌الله سعیدی مبنی بر اکرام خادمان بازنشسته، ابراز داشت: اولین طرح اجرایی پس‌ازاین دستورالعمل تولیت حرم مطهر اجرای طرح پایش سلامت بوده که بر اساس این طرح بازنشستگان آستان مقدس می‌توانند با مراجعه به درمانگاه از بخش‌های آزمایشگاه، چشم‌پزشکی، بینایی‌سنجی و پزشک عمومی به‌صورت رایگان استفاده کنند.

وی ادامه داد: مراجعان پس از مراجعه به پزشک عمومی در صورت نیاز برای بهره‌مندی از خدمات رایگان مانند جراحی و دیگر خدمات تخصصی پزشکی به پزشکان متخصص معرفی می‌شوند.

معصوم بیگی از اجرای بانک جامع اطلاعاتی بازنشستگان حرم مطهر خبر داد و گفت: در این بانک اطلاعاتی اطلاعات شناسنامه‌ای، ملکی، درآمدی، خودرو و مشکلات عدیده درج و بر اساس پایش آماری آن خدمات متعددی به بازنشستگان صورت می‌پذیرد.

مسئول اداره رفاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بابیان این‌که برای دختران دم بخت و خادمان بازنشسته مستأجر برنامه‌های پوششی مناسبی برنامه‌ریزی‌شده است، اظهار داشت: طرح پایش سلامت از روز شنبه (۸ دی‌ماه ۱۳۹۷) آغاز و روزانه ۷ خانواده بازنشسته در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه که از قبل برایشان وقت پزشک تنظیم‌شده است، از مزایای خدمات سلامت این طرح استفاده خواهند کرد.

معصوم بیگی از پوشش‌های بیمه‌ای و طرح بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: آقایان ابراهیم اسلام‌پناه، معاون پشتیبانی و منابع انسانی و نوروز بیگی،مدیر منابع انسانی حرم مطهر بر اساس دستور آیت‌الله سعیدی مصمم به ایجاد شرایط رفاهی مناسب و درخور شأن خادمان بازنشسته کریمه اهل‌بیت هستند.