سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور در سومین روز از سال جدید با آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این دیدار سردار اشتری عهده‌دار بودن مسئولیت امنیت و حفظ جامعه را یک توفیق الهی دانست و گفت:تمامی فرماندهان انتظامی و نیروها باانگیزه‌ی بالایی خدمت می‌کنند و به این امر افتخار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه‌های نوروزی در سراسر کشور از ۲۵ اسفند تا  ۱۵ فروردین در جاده‌های مواصلاتی شهری و حتی روستاها تشکیل‌شده‌اند و به صورت شبانه‌روزی به هم‌میهنان خدمت می‌کنند. وی قرارگاه نوروزی استان قم را با توجه به حساس بودن و اهمیت آن در حضور گسترده زائران را یکی از بهترین قرارگاه‌ها در سطح کشور عنوان کرد.

اشتری گفت:با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در سال ۹۵و ۹۶ اولویت باید مبارزه با قاچاق کالا باشد اقدامات خوبی برای ایجاد شغل و تولید کالای ایرانی و همچنین مبارزه با ورود غیرقانونی کالاهای قاچاق انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی انقلابی و جهادی به میدان آمده است و آماده‌ی اجرای مأموریت و حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است.

خاطرنشان می شود در پایان این دیدار، آیت‌الله سعیدی، تولیت آستان مقدس با اهدای نشان فاطمی به سرلشکر اشتری از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام// ۱۱۴