به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در نشست شورای فرهنگی عمومی استان قم با اشاره به اجرای طرح عمومی ترویج حفظ قرآن کریم در سطح کشور اظهار کرد: در این طرح به دنبال استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مختلف فرهنگی برای ترویج آموزه‌های قرآنی هستیم.

وی ترویج و عمل به آموزه‌های قرآنی را راهکاری برای برون‌رفت از مشکلات مختلف دانست و تصریح کرد: اگر دستورات قرآنی در جامعه پیاده‌سازی شود بسیاری از فرهنگ‌های غلط موجود در جامع اصلاح خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه در عرصه حجاب و عفاف مطالبات جدی در استان قم وجود دارد، اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی بر لزوم تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در قم تاکید ویژه دارند چراکه ناهنجاری‌های این حوزه در استان درحال سرعت گرفتن است، به همین علت دستگاه‌ها باید برای انجام رسالت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف تلاش کنند.

وی از تدوین طرح پارسا توسط برخی از روحانیون و کارشناسان فعال در حوزه حجاب و عفاف یاد کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حجاب و عفاف را رفع کنیم.