به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی که  در سالن محراب برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با ۲۳ سال سابقه کار۷۰ نیروی انسانی با میانگین تحصیلات لیسانس و فوق لیسانس دارد، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از مطالبات و انتظارات فرهنگی مجموعه‌ها و مردم استان قم بر دوش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی به تشریح وظایف و رسالت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم پرداخت و اضافه کرد: تاکنون این اداره‌کل با مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف همکاری مطلوبی در راستای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح استان داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم یادآور شد: تولید ۱۱ فیلم کوتاه با موضوع حجاب و عفاف، ارائه تخفیف‌های مختلف برای خرید محصولات حوزه حجاب و عفاف، صدور مجوز برای چاپ بیش از ۸۵  کتاب در این حوزه و حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه مد و لباس بخشی از دستاوردهای اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی است.

وی ادامه داد: چهار هزار مجموعه از ناشران، چاپخانه‌ها و مؤسسات فرهنگی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مجوز گرفته‌اند که برای نظارت بر آن‌ها نیازمند مشارکت‌های مردمی هستیم به همین علت سامانه‌ای را برای دریافت شکایات مردم از عملکرد این مراکز تعیین کرده‌ایم.

حسینی کاشانی با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۲ مورد بازدید از مراکز مختلف دارای مجوز از ارشاد انجام شده است، عنوان کرد: در مجموعه ارشاد تلاش کرده‌ایم تا از ظرفیت‌های مختلف برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بهره‌مند شویم.