به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مدت ۱۲ شب از اساتید برجسته حوزه علمیه و مداحان معروف کشوری برای برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف در شبستان امام خمینی(ره) دعوت کرده است.

آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و علی مالکی‌نژاد پنج‌شنبه شب و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و محمدرضا عاسی جمعه‌شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به ایراد سخن و مداحی پرداخته‌اند.

امشب در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی سخنرانی ویژه برنامه دهه فجر و حسن مالکی‌نژاد مدیحه‌سرایی این مراسم را بر عهده خواهد داشت و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در تاریخ ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه در این ویژه برنامه سخنرانی و جواد احمدی و حسن شالبافان نیز مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

سه شنبه در تاریخ ۱۶  بهمن‌ماه آیت‌الله علم‌الهدی سخنران و عباس حیدرزاده مداح ویژه برنامه خواهد بود و حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و علیرضا زنگی در مراسم ۱۷ بهمن‌ماه به ایراد سخن و مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

در تاریخ ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری به سخنرانی و مهدی سلحشور و سید علی حسینی‌نژاد به مرثیه‌خوانی می پرداخت.

ویژه برنامه عزای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها نیز در روز ۲۰ بهمن‌ماه قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان و همچنین قرائت خطبه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها توسط سید علی حسینی‌نژاد بعد از نماز عصر دنبال خواهد شد.

به این مناسبت ساعت ۱۷ همان روز نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و زائران بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد و امیر عباسی بهره‌مند خواهند شد.

۲۱ بهمن‌ماه جاری نیز حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در ویژه برنامه حرم مطهر سخنرانی و عباس حیدرزاده مدیحه‌سرایی می‌کند و در تاریخ ۲۲ بهمن‌‌ماه نیز آستان مقدس میزبان سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان است.