به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در راستای تبیین و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان قم و ارائه پیشرفت‌هایی که ۴۰ سال اخیر در ایران صورت گرفته، نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» از صبح امروز یکشنبه در مصلای قدس آغاز به کار کرد.

آیت‌الله سعید محمد سعیدی امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، بهرام سرمست استاندار قم، سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران استانی و مسؤولان نهادهای فرهنگی در افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» حضور داشتند.

نمایشگاه «شکوه چهل ساله در قم» از امروز در مصلی قدس برپا شده و تا روز پنجشنبه،  هجدهم بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی برپا شده، ۷۰ دستگاه اجرایی، نهاد فرهنگی، ارگان‌های ملی و حوزوی حضور دارند و با برپایی غرفه‌هایی مجزا، به معرفی دستاوردها و عملکرد خود در چهال سالگی انقلاب اسلامی پرداخته‌اند که آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز یکی از غرفه‌های این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه «شکوه چهل ساله» در قم با سخنرانی بهرام سرمست استاندار قم و آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم برگزار شد و بعد از آن با حضور مسؤولان استانی این نمایشگاه آغاز به کار کرد.