به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها،  آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: ماه رمضان ماه مبارکی است و در کشورهای عربی به درستی این ماه را جشن می گیرند و لباس نو بر تن می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان باید نقش معرف را داشته باشد و کمک کنندگان خودشان شخصا به افراد نیازمند کمک کنند، گفت: این کار آثار و برکات زیادی دارد و موجب افزایش نوع دوستی و محبت در جامعه می شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه رحمت خداوند همه را در برمی گیرد ولی رحمانیتش مخصوص مؤمنان شکرگزار است، گفت: مردم ما شکرگزار نعمت ها هستند و یکی از جلوه های آن این بود که در ایام تنگنای اقتصادی و شیوع کرونا کمک های مردم هم بیشتر شد که نشان می دهد این مردم چقدر نوع دوست و اهل احسان هستند.

وی تصریح کرد: مردم به خوبی درک می کنند که وضع مالی نیازمندان خراب است و تورم بیشتر شده بنابراین کمک هایشان را هم زیاد تر کردند و این ارزشمند است.

در ابتدای این دیدار مسعودیان راد با بیان اینکه کمیته امداد در ماه رمضان جشن اطعام و اکرام ایتام را ماننده هر سال دنبال می کند، گفت: تمام شب ها ویژه برنامه افطار برای خانواده های تحت پوشش داریم و تمام برنامه ها پیوست فرهنگی و قرآنی دارد و اقدامات محرومیت زدایی با رنگ و بوی مهدویت صورت می گیرد.