به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با ایام‌الله دهه فاطمیه و فجر انقلاب اسلامی واحد فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و حلقه‌های معارفی را در طول هفته به ‌صورت ثابت برای بانوان برنامه‌ریزی و تدوین کرده است.

در ایام دهه فجر، نشست های معرفتی شامل «سلسله مباحث اخلاقی»، «عوامل بصیرت از دیدگاه نهج‌البلاغه»، «زن بصیرت و فرهنگ انتظار»، «جایگاه زن در اندیشه امام خمینی (ره)»، «شاخصه‌های تربیت دینی کودک»، «جایگاه ادب و حیا در تربیت اسلامی»، «احکام بانوان»، «فضایل و کرامات معنوی حضرت زهرا سلام‌الله علیها»، «ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام‌الله علیها» و «برکات معنوی و دستاوردهای مادی انقلاب اسلامی» برای بانوان برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، در روز چهارشنبه هفته جاری نشست «نقش تغذیه در نشاط روحی و جسمی» با حضور خانم شریف و در روز پنج‌شنبه محفل بیان احکام و  نشست «نقش زن در تحکیم خانواده» برگزار خواهد شد.

در نوبت عصر روز پنج‌شنبه نیز «خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام‌الله علیها» از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۶:۴۵ توسط خانم الهی پور برای بانوان قرائت خواهد شد.

خاطرنشان می شود برنامه های ثابت حرم مطهر ویژه بانوان همه روزه صبح و عصر در رواق خواهران برگزار می شود.