به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی عصر امروز در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام در برنامه زنده رادیو سراسری زیارت، ضمن گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در پیام اخیر خود مطالب بسیار مهمی را به مردم منتقل کردند که این مطالب باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: در پیام رهبری چهل بار از جوان یاد شده و این نشان می‌دهد که ایشان نسبت به این قشر نگاهی ویژه و متفاوت دارند.
امام‌جمعه قم با بیان اینکه دشمنان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تلخ کردن کام ملت هستند، تصریح کرد: حمله انتحاری به نیروهای غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که دشمن همچنان در خشم خود می‌سوزد و برای ضربه‌زدن به ملت از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
وی فعالیت شبکه سراسری رادیو زیارت را ارزشمند دانست و تصریح کرد: روایت مختلفی که در مورد ارزشمند بودن زیارت مطرح شده است نشان می‌دهد که هدف از زیارت، حضور در یک محضر به‌تنهایی نیست بلکه شناخت و معرفت پیدا کردن نسبت به معصومین(ع) و فرزندان این بزرگواران است که در ادامه آن انسان می‌تواند به محبت و عشق برسد.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: در حرم‌های مطهر انواع امت‌ها حضور می‌یابند و هر فردی اجر خاصی دارد اما مهم این است که بعد از شناخت ائمه اطهار(ع) باید به انتظارات و توقعات این بزرگواران از خود توجه کنیم.
تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه توسل به امام عصر(عج) به‌عنوان مهم‌ترین موضوع باید مورد توجه شیعیان قرار گیرد، عنوان کرد: باید به انتظاراتی که امام زمان(عج) از ما دارند توجه کنیم و اکنون در دوران غیبت بهترین راه برای برآورده شدن انتظارات امام زمان(عج) تبعیت از ولایت فقیه است.