به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همزمان با تقارن فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، نمایشگاه فجر فاطمی به همت امور فرهنگی خواهران با هدف تبیین سیره فاطمی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در طلوع چهلمین فجر انقلاب در ضلع غربی شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برپا شد.

در این نمایشگاه در مدت ۱۰ روز سیره حضرت زهرا سلام‌الله علیها در دفاع از ولایت و ادامه قیام فاطمی در انقلاب اسلامی به نمایش درآمد.

بررسی موضوع ولایت‌فقیه، نظرات مراجع در رابطه با ولایت مطلقه فقیه، ظهور امام مهدی (عج) و برگزاری کارگاه‌های پاسخگویی به شبهات از دیگر برنامه‌هایی بود که در این نمایشگاه در قالب پوستر و ماکت‌های سه‌بعدی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

همچنین بخش کودک و نوجوان این نمایشگاه نیز با محوریت قیام فاطمی و فجر انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان ویژه‌برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

به تصویر کشیدن چهره شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم از دیگر بخش‌های موفق این نمایشگاه بود که با استقبال خوب بانوان و دختران کودک و نوجوان مواجه شد.

درمجموع این نمایشگاه در بخش «حدیث ولایت» با ۱۴ هزار بازدیدکننده بانوی زائر و مجاور آستان بانوی کرامت به کار خود پایان داد.