به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خدام امور فرهنگی خواهران در قالب کاروان سفیران کریمه از کارمندان و خدام خواهر بازنشسته آستان مقدس فاطمی بازدید کردند.

در این مراسم که با همراهی چند تن از کارمندان خواهر بخش های مختلف آستان مقدس فاطمی به مناسبت ایام معصومیه انجام شد، از خدمات شایسته کارمندان خواهر بازنشسته آستان مقدس بانوی کرامت خانم‌ها مرادی، حیدری و دهشیری تقدیر شد.

اهدای گل و لوح تقدیر و همچنین اهدای متبرکات و پرچم متبرک آستان مقدس بانوی کرامت از جمله برنامه‌هایی بود که در مراسم بازدید از منازل این خدام انجام شد.

قدردانی از خدمات خدام بازنشسته و یادآوری این مطلب که بانوی کریمه و خادمان بانو پیگیر احوال خدام بازنشسته و قدر دان زحمات خالصانه آن‌ها هستند از اهداف برگزاری این مراسم از سوی کاروان سفیران کریمه بود.

خانم‌ها مرادی، دهشیری و حیدری سال‌های زیادی را به صورت خالصانه و صادقانه در آستان مقدس بانوی کرامت مشغول خدمت رسانی به بانوان زائر و مجاور آستان مقدس بانوی کرامت بوده‌اند و این بانوان خدام خاطره های زیادی را از دوران خدمت در حرم داشته و در این بازدید خدمت به حضرت معصومه سلام الله علیها را برگ زرینی در کارنامه زندگی خود توصیف کرده و خدمت به بانوی کرامت را مدال افتخار خود در زندگی می دانستند.

همچنین این بانوان خدمت در آستان مقدس بانوی فاطمی را عامل رحمت و برکت الهی در زندگی خود عنوان کرده و یادآور شدند که حضور در شیفت های خدمت در آستان مقدس بانوی کرامت از خاطره انگیزترین لحظات در زندگی آن‌ها بوده است.

این بانوان خادم، خدمت به زائران را کرامتی عظیم توصیف کردند که نصیب هر کسی نمی‌شود و بر همین اساس به دیگر خدام جوان آستان مقدس بانوی کرامت یادآور شدند که باید قدردان این موهبت الهی که خداوند به آن‌ها عنایت کرده باشند.