به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در گفت‌وگویی به توصیف نمایشگاه حریم حرم پرداخت و اظهار داشت: نمایشگاه حریم حرم باهدف معرفی ابعاد زندگی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در معرض دید زائران و مسافران نوروزی قرارگرفته است.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که این نمایشگاه در ۸ غرفه مجزا به معرفی ابعاد زندگانی بانوی کریمه اهل بیت(س) می‌پردازد، گفت: حریم حرم یک نمایشگاه راوی محور است که در هر غرفه کارشناسان به‌صورت مجزا به معرفی و ارائه مستندات تاریخی برهه‌های مختلف زندگانی حضرت می‌پردازند.

وی ادامه داد: غرفه‌های این نمایشگاه به ترتیب به بررسی بشارت ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ولادت بانوی کریمه اهل‌بیت،علم و فضیلت، سرپرستی حضرت از سوی پدر و برادر حضرت، ورود به ایران و درگیری سخت ساوه، ورود حضرت به قم، رحلت شهادت گونه حضرت و ثواب زیارت حضرت پرداخته است.

بهشتی پور در پایان با اشاره به این‌که این نمایشگاه وارد پنجمین سال از کار خود شده است، ابراز داشت: آخرین غرفه حریم حرم زائر را مستعد زیارت بامعرفت می‌کند. این نمایشگاه همه روزه صبح ها ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳ و عصر ها ۱۷ تا ۲۱ در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.