به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام رفیعی عصر امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر با بیان اینکه در جهان اسلام ظلم زیادی به حضرت خدیجه سلام‌الله صورت گرفته است، اظهار داشت: با وجود اینکه پیامبر خدا(ص) بیشتر عمر خود را با حضرت خدیجه سلام‌الله علیها گذرانده‌اند، اما ایشان در جامعه اسلامی مهجور هستند.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با تأکید بر اینکه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها مانند حضرت رسول اکرم(ص) یتیم بزرگ‌ شده‌اند، افزود: حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برخلاف تحریف‌های تاریخی هنگام ازدواج با رسول خدا(ص) بیشتر از ۲۸ سال نداشتند و دوشیزه بودند.
وی تصریح کرد: اولین کسانی که به بیعت با اسلام یا همان «بیعت الاسلام» مشرف شدند، امام علی علیه‌السلام و حضرت خدیجه سلام‌الله علیها بودند که جبرئیل امین از این دو بزرگوار برای اسلام و رسول خدا(ص) بیعت گرفت.
حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه اجتماع اولیه اسلام از سه نفر یعنی حضرت رسول اکرم، حضرت خدیجه و امام علی علیهم السلام تشکیل شده بود، گفت: حضرت خدیجه سلام‌الله علیها وزیر صدیق رسول خدا صلی‌الله علیه و آله بود.
وی افزود: عقل و خرد حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در چنان جایگاه رفیع و برجسته‌ای قرار داشت که رسول خدا صلی‌الله علیه و آله با آن‌که خود عقل و خرد کامل بودند در تمامی امور با ایشان مشورت می‌کردند.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با تأکید بر اینکه حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ثروتمندترین و زیباترین بانوی قریش بودند، ادامه داد: این بانوی مؤمنه با شناختی که از رسول خدا(ص)داشتند، تمام سختی‌ها را به جان خریدند و با ایشان ازدواج و تمامی اموال خود را در راه خدا انفاق کردند.
حجت‌الاسلام رفیعی با بیان این که حضرت خدیجه و حضرت زهرا سلام‌الله علیهما سرآمد تمامی بانوان عالم هستندحضرت زهرا سلام‌الله علیها بزرگی روح و عظمت مقام خود را از مادری مانند حضرت خدیجه سلام‌الله علیها به ارث برده‌اند.