به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در گفت‌وگویی به بررسی برنامه‌های رسانه‌ای حرم بانوی کریمه اهل‌بیت در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: همه‌روزه در ایام ماه مبارک اذان به همراه نماز صبح، ظهر و مغرب به‌صورت زنده از شبکه استانی نور و سایر شبکه‌های سیما از حرم مطهر پخش می‌شود.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به پخش زنده ویژه‌برنامه سحرگهان از شبستان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و ابراز داشت: این ویژه‌برنامه از شبکه استانی نور همه‌روزه از ساعت ۳ الی اذان صبح به‌صورت زنده پخش می‌شود.
حجت‌الاسلام بهشتی پور با اشاره به پخش ویژه‌برنامه شبکه جهانی سحر از حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) عنوان داشت: این برنامه از صحن امام رضا علیه‌السلام به‌صورت زنده از شبکه جهانی سحر به زبان آذری ساعت ۳:۳۰ الی ۵ به‌وقت‌ایران پخش می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به محفل ترتیل خوانی قرآن کریم که به‌عنوان بزرگ‌ترین محفل ترتیل خوانی عمومی شناخته می‌شود، اظهار داشت: این محفل هرروز در شبستان حضرت امام خمینی (ره) برگزار و به‌صورت پخش زنده از شبکه استانی نور و شبکه‌های ۳ سیما و الکوثر، سحر آذری، سحر کردی و سحر اردو و رادیو قم و رادیو معارف و رادیو زیارت از ساعت ۱۴:۴۵ الی ۱۶ به صورت زنده پخش می‌شود.
وی افزود: برنامه قرآنی و معارفی ایوان آینه (ویژه برنامه ترتیل خوانی نوجوانان) در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار و از شبکه استانی نور ساعت ۸:۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه، از شبکه ۲ سیما ساعت ۱۵:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه، از شبکه امید ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه و از شبکه امید ساعت ۱۳:۳۰ پخش می‌شود.
حجت‌الاسلام بهشتی پور به محافل سخنرانی حرم مطهر اشاره کرد و گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد در ایام ماه مبارک رمضان ساعت ۱۲ در شبستان حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود و پس از ماه مبارک از شبکه استانی نور پخش می‌شود.
وی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در ایام ماه مبارک رمضان بلافاصله بعد از نماز عصر در شبستان حضرت امام خمینی (ره) به‌صورت زنده از شبکه استانی نور پخش می‌شود؛ این در حالی است که همین برنامه در روز بعد ساعت ۱۱ از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود.
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به پخش برنامه رادیویی «شب‌های رمضان» از رادیو قم، گفت: روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۲ الي ۲۳ برنامه‌های حرم مطهر به‌صورت زنده پخش می‌شود.
حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به پوشش زنده مراسم لیالی پرفضیلت قدر، گفت: ساعت رسمی مراسم ۲۲ الي ۲:۱۵ بامداد اعلام‌شده است؛ بر این اساس شب ۱۹ ماه مبارک رمضان از شبکه ۴ و قرآن، شب ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از شبکه ۲ سیما به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
وی افزود: برنامه عاشقی به‌وقت حرم شامل مراسم سخنرانی و مناجات خوانی از شبکه یک سیما پخش می‌شود این در حالی است که همه‌روزه برنامه‌های حرم مطهر با حضور عکاسان و خبرنگاران در قالب‌های گوناگون رسانه‌ای پوشش داده می‌شود.