به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شامگاه امروز با حضور مراجع عظام تقلید، علما، فضلا و طلاب حوزه‌های علمیه قم، شخصیت‌های استانی و اقشار مختلف مردمی از سوی مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کریمه اهل‌بیت برگزار شد.
بر اساس این گزارش این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، آیات عظام تقلید مکارم شیرازی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی و همچنین آیت الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) و آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه برگزار شد.
آیات استادی و مقتدایی و حجج‌ اسلام والمسلمین فاضل لنکرانی، فقیهی یزدی و اساتید درس خارج حوزه علمیه قم به همراه دیگر اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولانی از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران نیز در این مراسم حضور داشتند.
همچنین حجت‌الاسلام ناصر رفیعی که بیان معارف این آیین را بر عهده داشت طی سخنانی به سه سؤال اصلی که امام راحل که بود؟ چه انجام داد و از ما چه انتظاری دارند؟ از نگاه امام خامنه‌ای پاسخ گفت. حاج عباس حیدرزاده نیز در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت.