به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان در گفت و گویی با اعلام این خبر گفت: درمانگاه آستان مقدس در سال های اخیر از نظر تجهیزات و توسعه کیفی و کمی در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(س) گام های ارزشمندی برداشته است.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس با اشاره به حضور پزشکان با تخصص های مختلف در درمانگاه آستان مقدس گفت: در این درمانگاه پزشکان با تخصص های مختلف در ایام هفته حضور دارند و بیماران را ویزیت می کنند.
وی با اشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی قلب و عروق اظهار داشت: کلینیک تخصصی قلب و عروق از جمله بخش های جدید دارالشفا است. دستگاه اکوکاردیوگرافی موجود، جدید ترین نوع از این دستگاه است که از سوی آستان مقدس بانوی کرامت خریداری شده است.
عباسیان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده و دعوت از پرشکان مجرب ، روزهای دوشنبه با حضور آقای دکتر ارجمند نیا، فوق تخصص قلب کودکان، در کنار ویزیت بیماران، خدمات اکو جنین و اطفال را در کلینیک قلب و عروق انجام می گردد. روزهای سه شنبه نیز دکتر مظفری، متخصص قلب و عروق ویژه بزرگسالان در درمانگاه حرم مطهر ارائه خدمت می نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بخش های چشم پزشکی و بینایی سنجی، قلب و عروق، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی و داروخانه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران است.