به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد شب گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای تحقق اهداف این قرارگاه تاکید و اظهار کرد:مابایدبتوانیم ظرفیت‌های کاری را به درستی بشناسیم و به بسیج این ظرفیت‌ها برسیم.
وی با بیان اینکه شهر قم نسبت به دیگر شهرهای کشور ظرفیت‌های متفاوتی دارد، اضافه کرد: همانطور که همگان نسبت به این شهر انتظارات متفاوتی دارند باید تلاش کنیم به این انتظارات جامعه عمل پوشانده شود.
دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم بر لزوم آموزش گسترده نیروهای خودجوش تاکید کرد و گفت: پشتوانه قضایی و ضابطی باید حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد تا بتوانند در راستای رفع ناهنجاری‌ها تاثیرگذاری لازم را به دنبال داشته باشد.
وی از جایگاه تاثیرگذار مراجع و علما در میان اقشار مختلف مردم یاد و تصریح کرد: مراجع تقلید با توصیه‌های عمومی خود می‌توانند مردم را برای حضور در صحنه بسیج کنند و مساجد با توجه به ظرفیت‌های موجود خود باید پای کار بیایند تا کار به صورت کامل دنبال شود.