به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام محمدعلی موحدی در سیزدهمین نشست کمیته نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی که در سالن جلسات ساختمان کریمه آستان بانوی کرامت برگزار شد،
فرارسیدن میلاد فرخنده بانوی کرامت را تبریک گفت و اظهار کرد: جشن میلاد کریمه اهل‌بیت(س) با مشارکت تولیت‌های ایران و شخصیت هایی از عراق در حرم ایشان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام گفت: هم اکنون در تقابل با دشمنانی هستیم که ابرقدرت جهان نامیده می شوند اما ایران اسلامی و کشورهای جبهه مقاومت نیز از قدرت‌های کمی برخودار نیستند.
موحدی با اشاره به اینکه دشمن را نباید کوچک شمرد، تصریح کرد: دشمن در فضای مجازی از قدرتی برخوردار است که یک شایعه را به سرعت به عنوان برند در سراسر جهان منتشر می‌کند و جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی تقابل جزیره‌ای با دشمن را عامل کاهش قدرت توصیف کرد و اظهار داشت: هم‌افزایی و مشارکت در فعالیت‌های ارزشمند در برابر دشمن از وظایف اصلی ما به شمار می‌آید و این حداقل هدف برای این اجتماع مقدس است.
مدیر مرکز بین‌الملل آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه قدرت رسانه‌ای عتبات مقدس در ایران بسیار بالا است زیرا مردم توجه و عنایت خاصی به این اماکن متبرکه دارند، ادامه داد: سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر و ۲۵۰ میلیون تشرف به حرم مطهر امام هشتم(ع) ثبت می‌شود و اگر این تعداد را به زائران قم و شیراز و شهر ری اضافه کنیم تعداد بالایی خواهد بود.
وی خواستار افزایش هم‌افزایی میان آستان‌ها شد و تأکید کرد: هر مجموعه دارای گرفتاری‌های مختلفی است که اگر بخواهد فعالیت جدیدی به ماموریت های خود اضافه کند باید تلاش های بیشتری از خود نشان دهد.