به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دومین همایش فعالان عفاف و حجاب که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با بیان اینکه عده‌ای فقط مدعی انتظار هستند، اظهار کرد: زمانی که امام زمان علیه السلام ظهور کنند این افراد علیه ایشان شمشیر خواهند کشید و به دشمنان امام زمان(عج) تبدیل خواهند شد.
امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه رسیدن به هدف بدون کادرسازی ممکن نیست، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ شؤن اسلامی در جامعه تاکید ویژه داشته‌اند که این فراخوان رهبری تأسی از یک خط تاریخی و استمرار حرکت نبی اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه اقدامات دشمنان در حوزه‌های رفتاری و اعتقادی باید مورد بررسی قرار گیرد، مطرح کرد: دشمنان در دوران دفاع مقدس شکوه‌آفرینی جوانان ایران اسلامی را مشاهده کردند به همین علت طی سال‌های اخیر این قشر را هدف گرفته‌اند و سعی می‌کنند با توطئه‌های مختلف به ویژه در حوزه فضای مجازی آنها را فریب دهند.
تولیت حرم بانوی کرامت ترویج ابتذال و فساد را راهکار دشمن برای فریب دادن جوانان دانست و عنوان کرد: افرادی آتش زیر خاکستر و نفوذی هستند و جریانی کار می‌کنند اما عده‌ای نیز از این جریان منحرف خبر ندارند و به اسم آزادی و بهانه‌های مختلف در حال بازی در زمین جریان‌های اصلی هستند و اگر دیر اقدام کنیم دشمن به هدف خود خواهد رسید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم از قم به‌عنوان حرم کریمه اهل‌بیت(س) نام برد و گفت: این حرم مطهر نیازمند مراقب است و اگر به این موضوع توجه نداشته باشیم دست دشمن به این شهر خواهد رسید و در این مورد با مذاکره و قرارداد نمی‌توان به نتیجه رسید بلکه باید با جدیت در صحنه حضور یابیم و با افرادی که برای بهم ریختن شهر قم مأموریت دارند برخورد کنیم اما تحقق این هدف نیازمند این است که قمی‌ها نیز بخواهند در صحنه حضور یابند.
آیت‌الله سعیدی، قم را مرکز ترویج فرهنگ علوی و محمدی دانست و تصریح کرد: امروز طلاب و دانشجویان از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در شهر مقدس قم حضور یافته تا بتوانند در سطح بین‌المللی میلیون‌ها انسان را به اسلام و آموزه‌های دینی فرا بخوانند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: حفظ طهارت جامعه رسالت مهمی است که امروز بر دوش ما گذاشته‌شده و ما باید در این راستا تذکر لسانی که بهترین روش است برای افراد فریب‌خورده مورد توجه قرار دهیم.