به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جشن دهه کرامت با حضور جمعی از خادمان واحد انتظامات خواهران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها حرم مطهر برگزارشد.
در این مراسم علاوه براجرای تواشیح و مولودی‌خوانی، خانم شیرازی طی سخنانی فرازهایی از زیارت حصرت معصومه سلام الله علیها را تبیین کرد.
این کارشناس معارفی با اشاره به فراز « أسأل الله أن یُریَنا فیکم السرور و الفرج » ،تصریح کرد: به واسطه حضرت معصومه سلام‌الله علیها زائران و خادمان ایشان، زمینه فرج امام زمان (عج) را فراهم می‌آورند. وآن سرور واقعی بین مردم رواج پیدا می‌کند.
وی با اشاره به فراز دیگری از زیارت نامه‌ «یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه» گفت: حرف فی قبل از کلمه الجنه به معنای «در» بهشت است یعنی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، خادمان و زائران خود را در بهشت شفاعت می‌کند تا به مقامات بالاتری برسند.
شیرازی با بیان فراز دیگری از این زیارت نامه «فلا تسلب منی ما انا فیه» خاطرنشان کرد.در این فراز از خدا می‌خواهیم که نعمت خدمت به حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را از ما نگیرد؛ این آموزه‌ها به ما تاکید می‌کند که زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها را با تامل ومعرفت بخوانیم.