به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام که در آستان قدس رضوی برگزار شد، با تاکید بر اینکه دشمنان امروزی نیز همانند ظالمان دوران اهل‌بیت(ع) به دنبال از بین بردن مرام و مکتب خاندان عصمت و طهارت(ع) در جامعه هستند، اظهار کرد: امروزه ما در راستای حراست از این مکتب تمام توان خود را بکار بگیریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه اهل‌بیت(ع) از شیعیان خود خواسته‌ها و انتظاراتی دارند، اضافه کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی برای توجه به انتظارات و خواسته‌های اهل‌بیت(ع) و همچنین نشان دادن معرفت خود نسبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.
آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: همانطور که مردم در عزای اهل‌بیت(ع) سنگ تمام می‌گذراند در شادی این بزرگواران نیز باید به رسم خودشان سنگ تمام گذارند.
تولیت آستان بانوی کرامت ادامه داد: یکی از نکات مهم در چنین روزی استعانت از امام و طلب کمک از ایشان برای مقابله با جنگ نرم دشمن است چراکه امروز دشمن به دنبال این است که نظام اسلامی را بدون نتیجه و ثمر معرفی کند اما در نهایت با شکست روبرو خواهد شد.
آیت‌الله سعیدی یادآور شد: مأمون جنگ نرمی را آغاز و با استفاده از امام رضا علیه‌السلام به دنبال مشروعیت بخشیدن به نظام خود بود تا بتواند در این جنگ امام را به شکست بکشاند اما حضرت رضا علیه‌السلام با مقاومت خود این اجازه را به او ندادند؛ امروز نیز موضوع جنگ نرم دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به یکی از مهم‌ترین مباحث جامعه تبدیل شده است.
امام‌جمعه قم ادامه داد: امروز پیام امام هشتم(ع) و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ این است که دشمن با همه توان به میدان جنگ نرم آمده و نه فقط مکتب اهل‌بیت(ع) بلکه به دنبال این است که دین خداوند متعال را زیر سؤوال ببرد به همین علت ما به‌عنوان پیروان اهل‌بیت(ع) باید در خط نخست این جبهه قرار گرفته و از جوانان و نوجوانان حفاظت کنیم.
آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: برخی نمی‌فهمند که با باز گذاشتن درب فرهنگ کشور اسلامی به سمت غربی‌ها دارند در زمین دشمن بازی می‌کنند و موجب تضعیف آموزه‌های اسلامی می‌شوند.