به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی به همراه سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم عصر امروز با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) دیدار و گفت‌وگو کرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به برپایی مجالس مذهبی در قالب هیأت منتظران امام زمان(عج) تصریح کرد: این هیأت مذهبی کارهای فرهنگی خود را در سطح ملی و بین‌المللی توسعه داده و فقط به برگزاری جلسات هیأت محدود نمی‌شود.
وی از برگزاری کنگره شهدای مدافع حرم با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف به همت هیأت منتظران امام زمان(عج) یاد کرد و گفت: این کنگره در میان محافل و جلسات زلزله‌ای به پا انداخت چراکه علاوه بر برگزاری کنگره یک الگوی مناسبی را نیز در سطح ملی و بین‌المللی ارائه کرد.
سالک به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان هیأت منتظران با متولیان کربلا، نجف و دیگر عتبات عراق اشاره کرد و ادامه داد: امسال بیستمین سال فعالیت هیأت است که برای گرامیداشت این مناسبت، پنج شنبه ۱۰ مردادماه همایشی با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، سخنرانان و مداحان شناخته‌شده و با عنوان «در انتظار خورشید» در مجتمع یاوران مهدی(عج) شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
عضو مجلس شورای اسلامی بر لزوم گسترش تعاملات فرهنگی میان آستان مقدس بانوی کرامت و هیأت منتظران تاکید کرد و افزود: در شرایط فعلی که هجمه‌های بسیاری فرهنگ اسلامی را هدف گرفته است، تعاملات فرهنگی میان مجموعه‌های فرهنگی می‌تواند در تحقق اهداف فرهنگی بسیار تاثیرگذار باشد.