به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدرضا گروسی دبیر شورای اداری استان قم ظهر امروز در نشست این شورا طی سخنانی به معرفی مدیران و مسئولان جدید استان و تقدیر از مدیران و مسئولان سابق پرداخت و گزارشی از فعالیت شورای اداری ارائه کرد.
آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در این نشست طی سخنانی عنوان کرد: مسئولیت‌ها و پست‌ها فرجامی دارد که بعد از آن، شخص با همه داشته‌هایش از دنیا می‌رود و جز اعمال صالح و بد با خود همراه نخواهد داشت همانند یزیدی‌ها که امروز هم مورد لعن قرار می‌گیرند و حسینی‌ها که امروز نیز بر آن‌ها درود فرستاده می‌شود.
بهرام سرمست استاندار قم نیز با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفاه مردم تلاش کنند، عنوان کرد: در شرایط سخت اقتصادی باید بیشتر از هر زمان دیگری در چارچوب قانون به دنبال خدمت به مردم باشیم.
همچنین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان این نشست بودند.
خاطرنشان می‌شود، معاونان استاندار، حجت‌الاسلام لقمان‌پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نوربخش رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌یزی استان قم در این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه خود پرداختند.