به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی که در سالن محراب حرم مطهر انجام شد، با بیان اینکه ماه ذی‌الحجه از ماه‌های تاثیرگذار مهم برای امت اسلام است، اظهار کرد: امیدواریم در این ماه و ماه‌های آینده بتوانیم در راستای رضای خداوند متعال گام برداشته و به فرمان ولی‌فقیه خود عمل کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم اضافه کرد: مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مطالبه ولی‌فقیه است به همین علت جنس آن با پیشنهاد و نظر تفاوت دارد و هیچ شکی در انجام آن نیست که در این راستا باید هر مانع و مشکلی وجود دارد رفع شود چراکه مشکل و مانع نمی‌تواند جلوی حرکت افرادی که زیر پوشش ولایت هستند را گیرد.
آیت‌الله سعیدی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس زمانی که قرار بود حمله‌ای انجام شود نمی‌گفتند مین‌گذاری شده یا سیم خاردار وجود دارد چراکه برای انجام حمله باید موانع را رفع می‌کردند.
تولیت آستان بانوی کرامت با بیان اینکه مطالبات رهبری در راستای رفع آسیب‌های موجود با یک کار مقطعی رفع نمی‌شود، مطرح کرد: برای رسیدن به نتیجه باید کار مستمر دنبال شود چراکه ما با چند جبهه جدی مقاوم در راه خود روبرو هستیم، جبهه نخست شیطان صفت‌هایی هستند که بی‌بند و باری را ترویج کرده و برخورد با عفت و طهارت جامعه را نقطه هدف خود می‌دانند که در زمان انبیای مختلف این جبهه حضور داشته است.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: جبهه دوم افرادی به تعبیر برخی خاکستری، منتظر هستند مشاهده کنند که کدام جبهه و جو غالب است تا خود را هم‌رنگ آن کنند که از نظر کمیت این افراد خیلی بیشتر از مفسدان هستند.
امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه همه چیز را نباید به پای کم‌کاری مسئولان بگذاریم، تصریح کرد: برخورد با جبهه اول و جبهه دوم بسیار متفاوت است؛ مشکل جبهه اول را باید با برخوردهای قهری توسط وزارت اطلاعات، سپاه و نیروی انتظامی رفع کنیم اما مشکل جبهه دوم را نمی‌توان با برخوردهای قهری دنبال کرد چراکه این برخورد آن‌ها را جذب به گروه‌های معاند می‌کند.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه برخورد مردم با برخوردهای مسئولان متفاوت است، عنوان کرد: اگر مردم و مسئولان هر کدام رسالت خود را انجام دهند کارهای مکمل هم ونتیجه‌بخش خواهند بود.