به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در همایش تجلیل از واقفین دهه چهارم انقلاب اسلامی که در مشهد مقدس برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: مردم ایران برای تعظیم نسبت به قرآن و عترت و لبیک به‌ندای رهبری و مراجع عظام تقلید در راهیپمایی ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب، حماسه آفریدند.
وی اضافه کرد: حادثه تروریستی جاده زاهدان – خاش و به شهادت رساندن مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده عصبانیت دشمنان از مردم ایران به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم گفت: دشمنان عده‌ای از مرزبانان ما را به شهادت رساندند، اما بدانند که این شهادت‌ها در اراده مردم ایران تاثیر نخواهد گذاشت بلکه این خون‌ها شجره طیبه انقلاب را آبیاری و پابرجاتر می کند تا آن روز که به دست حضرت مهدی موعود (عج) سپرده شود و در نهایت روسیاهی برای دشمنان اسلام خواهد ماند.
وی افزود: کارهای منافقین و منحرفین و جنایات آنان باعث بالندگی نهضت مقدس اسلامی است و آن‌ها جز خسارت زدن به خود، بهره دیگری نخواهند برد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با قدردانی از واقفین افزود: واقفین نگاه ژرف و عمیقی به اموال دنیا دارند، با وقف اموال هم خیر خود را می‌خواهند و هم از خداوند خیر و برکت برای فرزندان خود طلب می‌کنند.
آیت‌الله سعیدی ادامه داد: اموال فناشدنی است اما واقفین با وقف آن‌ها، عمرشان را طولانی و مستمر می‌کنند.