به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مواجهه مسئول و مردم همیشه در نظام اسلامی یک ‌قاعده برای شکل‌گیری صحیح جریان اقامه فرایض از سوی متن مردم بوده است؛ این در حالی است که پاسخگویی مسئولان می‌تواند نقش مؤثری در مدیریت افکار عمومی و محو شریان‌های شایعه‌ساز در بدنه مردم باشد.
بر اساس این گزارش، در حاشیه آیین عبادی سیاسی نماز جمعه نشست مردمی مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام به‌منظور پاسخگویی مسئولان اداره‌های املاک و موقوفات، امور فرهنگی و خدمتگزاری در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ در مصلای قدس برگزار خواهد شد.
خاطرنشان می‌شود، هر هفته در حاشیه نماز جمعه قم میز خدمت در مصلی قدس برپا می‌شود و مدیران‌کل و مسئولان مجموعه‌های مختلف استان قم در این میز نسبت به عملکرد خود به عموم مردم شهیدپرور استان پاسخ‌گو خواهند بود.
خطیب نماز جمعه این هفته قم آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خواهد بود و سخنرانی پیش از خطبه بر عهده حجت‌السلام والمسلمین سید حسین مؤمنی از اساتید حوزه علمیه قم است.
همچنین، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در حاشیه نماز این هفته قم قبل از سخنرانی پیش از خطبه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های آستان مقدس خواهد پرداخت.