به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدطاهر ربانی رئیس نمایندگی وزارت خارجه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه ایام غدیر مهم‌ترین موضوع نظام پیامبر اسلام(ص) است، اظهار کرد: مهم‌ترین شخص بعد از پیامبر اسلام(ص) با مظلومیت عجیبی روبرو شدند که سال‌های طولانی نام این شخص احیا نشد.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از نظام‌ولایی به‌عنوان سالم‌ترین نظام نام برد و اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم که به برکت این نظام ولایی، پیام‌ها و عقاید اسلام به دنیا منتقل می‌شود، در پرتو غدیر و امیرالمؤمنین(ع) می‌توانیم کارهای مختلفی را دنبال کنیم.

آیت‌الله سعیدی ادامه داد: اینکه ما مطرح می‌کنیم به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم خاصیت نظام ولایی ما است اما دشمنان با مزاج کفر دنیوی خود نمی‌توانند حقانیت این موضوع را متوجه شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه حضور مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه، حرم مطهر بانوی کرامت، مسجد جمکران و زائران خارجی حساسیت‌های قم را افزایش می‌دهد، مطرح کرد: آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای انعکاس معارف اهل‌بیت(س) در سطح بین‌المللی آمادگی دارد تا با وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران همکاری‌های لازم را داشته باشد.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای بازتاب معارف جمهوری اسلامی در شرایط حاضر استفاده از ظرفیت زائران بین‌المللی در استان قم است به همین علت در این استان باید از محققان و پژوهشگران خارجی به صورت ویژه استقبال کنیم.