به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید احمد مشرف در گفت و گویی با اشاره به آغاز مرحله نهایی مسابقات حفظ قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت، گفت: این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر ویژه برادران برگزار می‌شود.
مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مکان برگزاری مرحله فینال مسابقات حفظ قرآن کریم را شبستان نجمه‌خاتون(س) آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد و افزود: در این مرحله از مسابقات شرکت‌کنندگان در ۵ رشته حفظ ۲، ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و همچنین حفظ کل قرآن کریم در دو مقطع زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این‌که در مرحله مقدماتی حفظ قرآن کریم مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت تعداد ۳۰۰ نفر حضور داشتند، بیان کرد: با آزمون‌های به عمل آمده در مرحله مقدماتی تعداد ۷۰ نفر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.
حجت‌الاسلام مشرف ادامه داد: افراد راه‌یافته به مرحله فینال در دو نوبت صبح و عصر با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص خواهند شد.
وی با اشاره به آغاز مسابقات در رشته‌های حفظ ۲، ۵ و ۱۰ جزء قرآن کریم در نوبت صبح، گفت: در نوبت عصر نیز متسابقین در رشته‌های حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل رقابت خواهند داشت.
مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: نفرات اول تا سوم هر رشته در مراسمی با حضور مدیران حرم مطهر بانوی کرامت تجلیل خواهند شد.