علی‌اصغر کارشناسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، از حفظ یک‌ماهه سور منتخب قرآن کریم در قالب طرح آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه  اهل‌بیت علیه‌السلام خبر داد.

مسئول آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام افزود: در قالب این طرح شرکت‌کنندگان از طریق یک کتابچه با محتوا و روش حفظ هفت سوره یس، الرحمن، واقعه، جمعه، منافقون، ملک، و انسان در مدت یک‌ماهه آشنا می‌شوند و با شرکت در آزمون‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث که در پایان هرماه برگزار می‌شود، می‌توانند گواهینامه پایان دوره را دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط دریافت گواهینامه خاطرنشان کرد: کسانی که به‌صورت شفاهی در آزمون حفظ شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی ۱۵ شوند، می‌توانند از مرکز قرآن و حدیث گواهینامه پایان دوره دریافت کنند.

کارشناسی تسلط بر صحت قرائت و روان‌خوانی را از منابع پیش‌نیاز برای شرکت در آزمون حفظ سور منتخب قرآنی عنوان کرد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس گرفته و یا به‌صورت حضوری به شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها، واحد آموزش غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند.