به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار جمعی از مدیران کل استان قم که به مناسبت هفته تعاون در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به این‌که توسعه زیرساخت‌های ارتباطی رسانه‌های دیجیتال گاهی با آسیب‌های ماهوی که نوعی التزام برای زیرساخت موردنظر است همراه می‌شود، اظهار داشت: در توسعه زیرساخت‌ها باید آسیب‌ها را مدیریت کرد تا اقل مراتب آن متوجه جامعه باشد.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به برخی از توسعه زیرساخت‌ها ویژه روستائیان گفت: هدف از توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و زیرساختی برای روستائیان همواره به‌منظور توزیع عادلانه امکانات و ایجاد زمینه‌های امن برای حراست از پنجره مهاجرت روستایی است.
وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌ها در روستا باید از این رسالت‌ها حراست کند و این توسعه باید با توجه به اقتضا و اصالت‌های روستایی دنبال شود.
امام‌جمعه قم در ادامه با اشاره به رسالت بانک‌ها گفت: متصدیان بانکی در انتقال مفاهیم قراردادها و حفظ حریم فقهی قراردادها تمام تلاش خود را بکار بگیرند.
وی ادامه داد: عدم پاسخ گویی صحیح یک متصدی می‌تواند یک سبک حلال بانکی را با یک فرایند حرام مواجه کند و این اقدام آثار وضعی زیادی برای جامعه اسلامی خواهد داشت.
آیت‌الله سعیدی در پایان سخنان خود به فرارسیدن ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت: برکات مجالس حسینی با حضور در محافل عزا قابل‌درک است؛ بر این اساس از حضور در مجالس غافل نمانید.