به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی روز گذشته در دیدار معاون سیاسی امنیتی استانداری قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: به طور طبیعی انسان نمی‌تواند در ذات خود گرایش و تمایلی به شخص، جناح و جریانی نداشته باشد چراکه انسان‌ها بر اساس آگاهی‌ها، اطلاع‌ها و علاقه‌های خود به سمت جریان و نقطه‌ای جذب می‌شوند که این امری طبیعی است اما زمانی که فرد به دنبال فعالیت در اجتماع و خدمت به مردم است باید از نگاه‌های حزبی و جناحی در امان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به مردم نمی‌توانیم سفره حزبی باز کنیم بلکه باید با حفظ سلایق شخصی خود فضای مناسبی را فراهم سازیم که همه مردم بتوانند از ظرفیت‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان اینکه تاکنون در هیچ حزب و گروهی عضو نشده‌ام، تصریح کرد: بنده از ابتدای زندگی خود با نظام و انقلاب بودم اما در هیچ زمانی در گروه خاصی عضو نشدم.

وی یادآور شد: برخی از گروه‌ها از مسئولان انتظاراتی دارند که مسئولان باید در جواب دادن به این انتظارات بر اساس خط عدالت عمل کنند؛ اگر فردی در استان قم تند و جناحی عمل کند عملکرد او در این استان مورد قبول قرار نمی‌گیرد.