به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌ علیها، مسئولان و مدیران حرم مطهر بانوی کرامت به نمایندگی از آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در کشور عراق حضور پیدا کرده و با شیخ عبدالمهدی الکربلایی و سید احمد صافی تولیت‌های حرم‌های مطهر امام حسین علیه‌السلام و حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام دیدار و گفت‌وگو کردند.
در این دیدارها حجت‌الاسلام احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گزارشی از موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا ارائه کرد و اشاره‌ای به تعامل اعتاب مقدس به ویژه عتبه حضرت معصومه سلام‌الله علیها و عتبه امام حسین علیه‌السلام داشت که ساخت مستندی درباره کریمه اهل‌بیت(س) و کلیپ‌های معارفی با همکاری شبکه کربلا از جمله این تعاملات است.
در این دیدار پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به نمایندگی از تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به تولیت حرم امام حسین علیه‌السلام اهدا شد.
همچنین در این دیدارها پیام تسلیت آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت به مناسبت ایام شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان و همینطور شهادت جمعی از زائران حسینی در حرم امام حسین علیه‌السلام به تولیت‌های حرم‌های مطهر امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام تقدیم شد.
شیخ عبدالمهدی الکربلایی، تولیت عتبه حسینی در این دیدار نسبت به همکاری که بین آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آستان امام حسین علیه‌السلام حاصل شده تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که تعامل بین عتبه حسینیه و عتبه معصومیه در همه ابعاد گسترش پیدا کند.
وی از آیت‌الله سعیدی نیز به خاطر اهتمامی که به تعامل بین اعتاب مقدس دارد، به صورت ویژه تشکر کرد.
در این دیدارها که با حضور رییس موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها انجام شد، تصمیم گرفته شد که عتبه حسینی و عتبه عباسی نهایت همکاری را با موکب حرم کریمه‌اهل‌بیت(س) داشته باشند.
همچنین در دیداری که رییس موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها با عتبه علوی داشت، تولیت عتبه علوی برای مساعدت و همکاری با موکب کریمه اهل‌بیت(س) اعلام آمادگی کرد و خواستار ارسال این پیام به آیت‌الله سعیدی، تولیت حرم مطهر بانوی کرامت شد.