به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام، حجت الاسلام حیدری کاشانی عصر روز گذشته در شبستان امام خمینی(ره) با تبیین نعمت امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان دین و جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را مبنی بر بی ثبات کردن ایران اسلامی انجام دادند تا بتوانند ایران را به سوریه تبدیل کنند اما این آرزوی دیرینه خود را به گور خواهند برد.

وی افزود: ایادی استکبار در کشور عراق در شهر موصل به نوامیس مردم تعرض نمودند و هر آنچه می توانستند مردم این شهر را آزار و آذیت کردند و می‌خواستند همین اقدامات را در داخل ایران اسلامی انجام دهند اما به برکت امنیت و صلابتی که به واسطه حضور تربیت یافتگان عاشورایی در ایران اسلامی وجود دارد، دشمنان نتوانستند اهداف خود را اجرایی کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اهداف دشمنان را با بن بست مواجه و جان خود را در راه این اهداف مقدس نثار کردند.

حیدری کاشانی تاکید کرد: تمام عالم و دشمنان ایران می دانند که هیچکسی جرأت تجاوز به ایران اسلامی را ندارد و اگر خطایی از آن ها سر بزند حیات خود در منطقه را از دست خواهند داد.

وی یادآور شد: نعمت عزت، صلابت و امنیت مایه شکرگزاری است و مردم باید برای داشتن این نعمات بزرگ نگرش شاکرانه به درگاه الهی داشته باشند چراکه برای به دست آوردن چنین نعماتی خون‌های پاک بسیاری ریخته شده است.

حیدری کاشانی افزود: این نعمات الهی و همچنین این صلابت و امنیت به واسطه تدبیر مقام معظم رهبری و وجود شهدای جان برکفی است که تمام تلاش خود را در راستای اعتلای دین به کار بسته‌اند تا دشمنان نتوانند خدشه‌ای به دین و ایران اسلامی وارد نمایند.