به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان طی گفت‌و گویی با بیان این‌که امسال توانستیم با استفاده از منابع موجود بخش قلب و عروق دارالشفاء حرم کریمه اهل‌بیت(س) را راه‌اندازی کنیم، اظهار کرد: در راستای خدمت به زائران و مجاوران، دستگاه خوب و مجهز اکوی قلب نیز خریداری شده است.
وی افزود: برای بهبود خدمات درمانگاه در بخش قلب، از پزشکان متخصص و فوق تخصص این عرصه دعوت شد تا با حضور در درمانگاه بیماران خود را ویزیت کنند که استقبال خوبی صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم خدمات خوب و باکیفیتی در این بخش ارائه کنیم.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با بیان این‌که پزشکان قلب و عروق ۲ روز در هفته برای بزرگسالان و ۲ روز نیز برای ویزیت اطفال در دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) حضور دارند، ادامه داد: با بررسی تعداد مراجعان، این ظرفیت وجود دارد که روزهای حضور پزشکان قلب و عروق در طول هفته افزایش پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: پزشکان بسیاری برای حضور در بخش کلینیک تخصصی قلب و عروق درمانگاه اعلام حضور کرده‌اند که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بتوانیم از ظرفیت حداکثری پزشکان استفاده کنیم.
عباسیان یکی از محدودیت‌های حضور پزشکان در دارالشفاء حضرت معصومه سلام‌الله علیها را نبود فضای کافی فیزیکی درمانگاه عنوان کرد و افزود: ان‌شاءالله با توسعه درمانگاه مشکلات موجود برطرف خواهد شد و در بخش قلب و عروق شاهد حضور پزشکان بیشتری خواهیم بود.
وی در پایان بیان کرد: به دنبال توسعه درمانگاه در سال جدید هستیم و با تحقق این امر می‌توانیم خدمات خوبی را به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) ارائه دهیم.