به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ابراهیم اسلام‌پناه در نشست تشریح برنامه‌های موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: امسال فعالیت‌های پیش‌بینی شده با عنوان فرهنگی خدماتی دنبال می‌شود و به دنبال ارائه خدمات متفاوت فرهنگی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه داشته‌های امروز خود را مدیون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم، تصریح کرد: در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تلاش می‌کنیم تا یاد و نام شهدا را زنده کرده و به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

مدیر موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه سال گذشته خادمان ایستگاه‌های صلواتی موکب آستان مقدس از ۲۵۰ هزار نفر پذیرایی کردند، مطرح کرد: امسال نیز همانند سال گذشته تبرکی آستان مقدس در سه وعده صحبانه، ناهار و شام میان زائران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر از خدمات کارگاه خیاطی و ده‌ها هزار نفر دیگر از خدمات کارگاه تعمیرات چرخ و ویلچر و ماشین‌لباسشویی بهره‌مند شده‌اند، عنوان کرد: امسال در حوزه فناوری راه‌اندازی خط تلفن اینترنتی را رقم می‌زنیم تا افراد بتوانند ارتباطات لازم را با خانواده‌ها و دوستان خود برقرار کنند.

اسلام‌پناه با اشاره به استفاده از ۱۰ تن آرد در نانوایی موکب آستان مقدس عنوان کرد: تلاش کرده‌ایم تا خدمات‌دهی موکب آستان مقدس را با استفاده از ظرفیت نیروهای افتخاری دنبال کنیم تا جلوه خدمت به زائران رنگ و بوی معنوی‌تر داشته باشد.