به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت، با اشاره به سخنی از امیرمؤمنان علی علیه‌السلام که فرمود «مؤمن چنین است که نفسش از او در زحمت است و مردم در پرتو و سایه او در راحتی هستند»، اظهار کرد: امروز نیروهای مؤمن انتظامی ما به این ویژگی مزین هستند و آسایش را برای هموطنان مهیا می‌کنند.
وی افزود: پلیس ایران اسلامی امروز با برخورداری از معنویت و اخلاق در پرتو قرآن و عترت به یک پلیس سرآمد در کل جهان تبدیل شده و متمایز از پلیس در سایر کشورهای جهان است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با بیان این‌که نگاه نیروی انتظامی خدمت معنوی و اخلاقی به جامعه است، ادامه داد: ابزار کار شما در مأموریت‌ها ابتدا معنویت و اخلاق و بعد شدت عمل با تخلفات و ناهنجاری‌ها است.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به نیروهای نظامی و انتظامی دارند؛ لذا هر چه ارتقاء و پیشرفت در نیروی انتظامی صورت بگیرد، فعالیت این نیرو گسترده‌تر و هوشمندتر خواهد شد.
آیت‌الله سعیدی معنویت و اخلاق و همچنین امین‌بودن و ایجاد امنیت را دو بال موفقیت نیروی انتظامی دانست و گفت: مردم باید قدرشناس باشند که نیروی انتظامی و پلیسی با این تراز در خدمت آنها است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم افزود: جامعه برای ایمنی و آسایش لازم است هشدارها و توصیه‌های پلیس و نیروی انتظامی را جدی گرفته و به آن عمل کند.