به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، محسن ظهیریان طی گفت وگویی از برگزاری دوره آشنایی با زندگینامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای کارکنان شرکت خدماتی حرم کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و گفت: این دوره با هدف آشنایي فراگیران با هدف آشنایی فراگیران با زندگینامه بانوی کرامت برگزار شد.
وی با بیان این‌که این یکی از دوره‌هایی است که در سال جاری از سوی اداره آموزش ضمن خدمت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای کلیه کارکنان شرکت خدماتی فعال در حرم مطهر برگزار شد، افزود: در همین راستا دوره‌های آموزش احکام و جلسات اخلاق نیز برای کارکنان برگزار شده است.
رئیس اداره آموزش آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها ادامه داد: دوره آموزشی آشنایی با زندگینامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها به مدت ۲ ساعت حضوری و با روش کلاسی کارگاهی برگزار شد و حاضران با زوایای اخلاقی، علمی و عملی حضرت و همچنین فضیلت زیارت بانوی کرامت آشنا شدند.
ظهیریان گفت: دوره‌های «بهداشت فردی،‌ جمعي، محیطی ظروف پذیرایی و مواد غذایی» و «مهارت‌های ارتباطی و آداب معاشرت با زائران» نیز تا پایان سال جاری برای کارکنان شرکت خدماتی حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: اداره آموزش ضمن خدمت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) امسال در راستای ارتقای علمی و مهارتی خادمان حرم مطهر بانوی کرامت، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در چهار سطح «مدیران»، «کارکنان رسمی و قراردادی»، «خادمان افتخاری» و «کارکنان شرکت‌های خدماتی» کرده است.