به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری معاون حشدالشعبی به همراه جمعی از مسئولان کشور عراق شب گذشته در موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور یافت و از خدمات خادمان حرم مطهر در بخش‌های مختلف این موکب بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید خود، در دفتر مدیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت حضور یافت و با ابراهیم اسلام‌پناه مدیر و جمعی دیگر از مسئولان موکب دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون حشدالشعبی طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین تصریح کرد: خدمات مختلف رفاهی، درمانی، رسانه‌ای و به ویژه فرهنگی که در این موکب به زائران ارائه می‌شود نسبت به خدمات دیگر مواکب متفاوت و متمایز است.

همچنین، ابراهیم اسلام‌پناه مدیر موکب آستان مقدس ضمن ارائه گزارشی از خدمات موکب عنوان کرد: آستان مقدس تلاش کرده است تا امسال نیز همانند سه سال گذشته در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از موکب‌داران عراقی الگوبرداری کند.

خاطرنشا‌ن می‌شود، الحیدری در موکب آستان مقدس بانوی کرامت با حجت‌الاسلام حبیب‌الله فرحزاد سخنران مستقر در موکب آستان مقدس نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.