به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم؛ خداوند سرنوشت هیچ قوم(و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»، اظهار داشت: در پرتو این سنت الهی مردم ما باید بدانند کار دفاع ما به ۸ سال دفاع مقدس خلاصه نمی‌شود و ما هر لحظه در حال دفاع از کشور و درگیری با دشمنان به صورت جنگ سخت و نرم هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان این‌که اگر مراقب کید و حیله دشمنان نباشیم، گرفتار خواهیم شد، افزود: هیچ سرزمینی از حیث وجود معصومین(ع) همچون مدینه و عراق نیست، اما مردم سرزمین مدینه را حفظ نکردند و امروز می‌بینیم که چه کسانی بر کرسی اداره این شهر نشسته‌اند و اکنون در کشور عراق که امروز با بحران روبرو شده اگر مردم مراقب نباشند گرفتار فتنه دشمنان خواهند شد.
وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های پدافند غیرعامل این است که مردم را نسبت به اهمیت دفاع و پاسداری از کشور و آرمان‌های انقلاب آشنا کند.
آیت‌الله سعیدی با تأکید بر این‌که در هیچ کجای دنیا رهبری به بزرگی، شجاعت و فرزانگی رهبر معظم انقلاب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اگر ما مدافعان خوبی برای حریم جمهوری اسلامی، نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نباشیم، قطعا گرفتار خواهیم شد.
وی گفت: هر حرکتی خارج از دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی و نهضت امام و رهبری اشتباه است و مردم و مسئولان باید به این امر توجه داشته باشند و بدانند که ما زمینه‌سازان ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) هستیم و همه چیز ما پیروی از سیره اهل‌بیت(ع) و دفاع از انقلاب، خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با بیان این‌که امت ایران اسلامی برای یک نظام دقیق، استوار، معنوی و امام زمانی تلاش می‌کند، بیان داشت: باید اعتقادات مردم را در این مسیر تقویت کنیم تا همواره پیروز در مقابل دشمنان باشیم.
وی در پایان با اشاره به ضرورت تأمین امنیت حرم مطهر بانوی کرامت، افزود: با توجه به مراجعه افراد و زائران از شهرها و کشورهای مختلف به حرم مطهر، حرم باید حرم بماند و با عنایت به جایگاه حرم‌بودن، امنیت این مکان مقدس تأمین شود