به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی، انتظامی و اقشار مختلف مردم برای اعلام آمادگی و بیعت با امام زمان (عج) با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان، نیروهای نظامی و انتظامی و خادمان اعتاب ایران اسلامی با شعار« ۶ هزار تن به نیت ۶ هزار شهید قم» به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، در این آیین با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی سربازان امام زمان(عج) هستند، گفت: باید عهد و پیمان خود را با امام و نائب ایشان در چنین روزی تجدید و به وظایف خود در دوران غیبت عمل کرد.

وی با تاکید براینکه در دعای عهد و زیارت جامعه بر حرکت در مسیر ولایت و محبت امام زمان(عج) تاکید شده است، مطرح کرد: حرکت در مسیر وحدت میان شیعیان و همه آزادی خواهان عالم از آرمان‌های حکومت حضرت مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه) است.

همچنین، رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران نیز طی سخنانی با اشاره به رخ‌دادهای اخیر در منطقه گفت: دشمنان در روزهای اخیر، توطئه‌هایی را در لبنان و عراق ایجاد کردند تا از مطالبات به حق مردم سوء استفاده و موج‌سواری کنند.

خاطرنشان می‌شود، خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به همراه پرچم متبرک این آستان مقدس در مراسم نهم ربیع‌الاول امسال که یک هزار و صد و هشتاد و یکمین سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/