به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با بیان این‌که در سنوات گذشته به علت نبود متخصص اطفال در بخش دندانپزشکی آستان مقدس، بیشتر مراجعان را به بیرون از دارالشفاء ارجاع می‌دادیم، اظهار کرد: با توجه به این‌که بیشتر مراجعان به بخش دندانپزشکی اطفال هستند با جذب دو پزشک متخصص اطفال توانستیم پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان باشیم.
وی افزود: پزشکان متخصص اطفال در بخش دندانپزشکی دو روز در هفته به بیماران خود خدمات ارائه می‌کنند که امیدواریم در آینده بتوانیم تعداد روزهای خدمات‌دهی در بخش اطفال دندانپزشکی را بیشتر کنیم.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ادامه داد: در حال حاضر در بخش دندانپزشکی درمانگاه آستان مقدس ۲۲ دندانپزشک فعالیت دارند که ۱۸ دندانپزشک عمومی، دو دندانپزشک متخصص اطفال و دو دندان پزشک متخصص ترمیم زیبایی هستند.
وی با بیان این‌که کادر عمومی دندانپزشکی هر روز صبح و عصر و متخصصان اطفال و ترمیم زیبایی نیز دو روز در هفته فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: در بخش دندانپزشکی هر روز خدمات تخصصی و عمومی به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
عباسیان گفت: بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ خدمت دندانپزشکی روزانه به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود که امید داریم با توسعه درمانگاه و جذب پزشکان بیشتر در بخش دندانپزشکی، بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به زائران و مجاوران ارائه کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: در طول شبانه‌روز بیش از سه هزار خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در دارالشفاء بانوی کرامت ارائه می‌شود.