به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی از فعالیت نیروهای دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) به صورت شبانه‌روزی خبر داد و اظهار کرد: این نیروها به صورت رسمی، قراردادی، ساعتی و افتخاری در درمانگاه مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: تعداد نیروهای فعال در درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) ۷۵ نفر است که شامل کادر اداری، نیروهای داروخانه، پزشکان عمومی و تخصصی، دندانپزشکان، رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه می‌شوند.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: یک کار فوق‌العاده‌ای که در سال گذشته انجام شد و ادامه‌دار هم خواهد بود، پایش سلامت بازنشستگان آستان مقدس بود که به تعداد ۱۳۰ نفر از بازنشستگان به همراه همسران خود، حدود ۲۵۰ نفر به صورت رایگان خدمات ارائه شد.
وی با بیان این‌که این اقدام سال گذشته با دستور تولیت حرم مطهر و معاونان انجام شد، ادامه داد: طبق این دستور، ویزیت پزشک عمومی، بینایی‌سنجی و آزمایشات بازنشستگان انجام و نتایج آنها به پزشکان متخصص ارجاع شد و خدماتی که نیاز بود بنا به دستور پزشکان متخصص، به افراد ارائه شد.
عباسیان با اشاره به این‌که خدمات ارائه‌شده به پرسنل حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها رایگان است، خاطرنشان کرد: این خدمات شامل ویزیت پزشک عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و … با توجه به قراردادی که با بیمه کوثر در بحث بیمه تکمیلی صورت گرفته، ارائه می‌شود و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم خدمات تخصصی را نیز در همین قالب به صورت رایگان به پرسنل حرم ارائه دهیم.
وی در پایان بیان داشت: برنامه‌ریزی برای پایش سلامت پرسنل نیز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک یک کار مؤثر برای پرسنل آستان داشته باشیم.