به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم مظفری، در جمع بانوان شرکت‌کننده در دوره کوتاه‌مدت معارفی «خانه بهشتی» تغییر در نگرش را زیربنای تغییر در عالم هستی و اثرگذاری بر دیگر انسان‌ها عنوان کرد و گفت: انسان با فکر خود می‌تواند در تمامی عالم اثرگذاری داشته باشد و بر یک بیماری مزمن غلبه کرده و حتی مرگ خود را با تغییر در نگرش و تفکر به تأخیر اندازد.
کارشناس معارفی حرم مطهر افزود: انسان در بند تفکرات خویش است و این تفکرات می‌توانند او را محدود کرده و یا نگرش او را نسبت به عالم هستی بسط و گسترش دهند.
وی با اشاره به اینکه تفکر غلط و خطا در تفکر می‌تواند موجب غفلت انسان از زندگی شود، تصریح کرد: زندگی انسان مؤمن زندگی هدفمند و روشمندی است و فرد مؤمن می‌داند که برای خوب زندگی کردن، باید خود را تغییر دهد تا اینکه بتواند دیگران را تغییر دهد.
استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با تأکید بر اینکه ما هیچ‌گاه خداوند را به خاطر نداشته هایمان سجده نکرده‌ایم، گفت: اگر در زندگی چیزی نداریم؛ ولی به جای آن خداوند تنی سالم به ما عطا کرده و ما را از گناهانی مانند خیانت به همسر، نگاه حرام محفوظ داشته است که این نعمت‌ها سجده شکر دارد؛ چراکه در واقع این خدای متعال است که دل‌های مؤمنان را از گناه حفظ می‌کند.
مظفری با بیان اینکه خداوند برای انسان کافی است و جبران همه نداشته های او را می‌کند، افزود: اگر در زندگی به کسی خوبی می‌کنید و در مقابل بدی می‌بینید، آگاه باشید که خداوند برای شما کافی بوده و جبران بدی دیگران را می‌کند.
 وی از توکل به خدا و تقوا به عنوان راه سعادت در زندگی یاد کرد و گفت: آیه دوم و سوم سوره مبارکه طلاق برای هدایت مردم کافی است؛ چراکه خداوند در قرآن کریم فرموده «من همان خدایی هستم که هر چیزی را از من طلب کنی، برایت می‌آفرینم».
کارشناس معارفی حرم مطهر با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه‌السلام در زمینه توکل به خداوند یادآور شد: امام حسین علیه‌السلام می‌فرمایند «خدایا! کسی که تو را دارد، چه ندارد و خدایا! کسی که تو را ندارد، چه دارد».
در دومین جلسه از این دوره معارفی استاد مظفری فداکاری‌ها و آداب زندگی زناشویی حضرت خدیجه سلام‌الله علیها و حضرت رسول صلی‌الله علیه و آله را برای بانوان تبیین کرد.
لازم به ذکر است، دوره معارفی کوتاه‌مدت «خانه بهشتی» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت خدیجه سلام‌الله علیها و حضرت رسول صلی‌الله علیها ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد و در این دوره کوتاه‌مدت ۸۰ بانو در مدت دو روز برگزاری این دوره حضور داشتند.